Belevágtam


Belevágtam, még ősszel. Elmesélem. Néhányan a szakma élvonalából úgy döntöttek, életre hívnak egy képzést, melynek célja a hazai fotós társadalomban olyan szakmabelieket képezni, akiket a képzés végeztével így hívnak majd: Új Generációs Esküvői Fotográfusok.


Idézem pontosan a képzés oldaláról:

"Az esküvő fotózás a fotográfia egyik legösszetettebb ága. Hazánkban több ezerre tehető azoknak a fotográfusoknak a száma, akik rész vagy teljes munkaidőben esküvőkön fotóznak. Ugyanakkor hivatásos esküvői fotós képzés eddig nem volt hazánkban. Figyelembe véve, hogy profitorientált tevékenységről van szó, az egyre gyarapodó esküvői fotós vállalkozáshoz párosuló gyakran hiányos szakmai felkészültség indokolttá tette egy professzionális esküvői fotós oktatás elindítását. Programunkat tehát hiánypótló céllal hoztuk létre. A gyakorlatorientált fotós oktatás célja olyan szakemberek képzése, akik a megszerzett elméleti és gyakorlati tudás birtokában, megbízható minőségben és megfelelő technikai színvonalon lesznek képesek egy teljes esküvőt megörökíteni. "

/forrás: www.fotoskepzes.hu/

Tehát belevágtam. Tetszett. Rengeteget tanultam. Mind a fotózásról, mind az esküvőről és annak fényképezéséről. A nagyoktól tanultam, mint Jaksa Tímea, Katona Tamás, Szipli Tamás, Varga Csaba.
Tetszett, segített, óriási ismeretanyaggal lettem gazdagabb, ami egyrészt formálta a fotóimat, a fényképezést, másrészt formálta a hozzáállást és megközelítést, ahogyan az esküvőhöz, a nagy betűs naphoz álltam, alkalmazkodtam eddig.
Máshogyan fotózom, noha azt gondolom, ami eddig jellemző volt rám, nem veszett el. Lásd a fenti, a képzés zsűrije által különdíjasnak ítélt képet is - ha valaki ismeri és tudja milyen vagyok, milyen a fotó, ami igazán rám vall, láthatja, az enyém, István fényképe. 
Emellett úgy gondolom sokkal nagyobb figyelemmel, sokkal körültekintőbben, sokkal nagyobb gondossággal és professzionalizmussal és nem utolsó sorban kellő alázattal és szakmai felkészültséggel tudom eztán majd megközelíteni, segíteni és fényképezni azt a napot, ami a párok számára az egyik legfontosabb életükben, esküvőjük napját.

Emellett barátokat szereztem, példákat látok magam előtt, nem csak az oktatók, kollégáim közt is.
Belevágtam és érdemes volt. Hét végén következik az utolsó modulzáró. Szorítsatok.

István




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések