a simson moped és a szatyros tag



Tinnye és Perbál közt szoktam megelőzni... szatyor van a moped hátuljára kötve...
akárhonnan nézem, srácok...
együttérzek a jóemberrel, bár kényelmes, meleg autóval járok dolgozni... ha elmegyek mellette mindig valahogy nyomaszt... persze ezzel nem őt akarom bántani... szimpatikus fazon

Megjegyzések

hb üzenete…
huh, eleg szuggessziv kep. nem is kell hozza a sztori szerintem.
isvanka üzenete…
köszi HertlikÚr!
voroskoi üzenete…
nagyon tetszik ez a kép
Névtelen üzenete…
Gondolkodtam azon, hogy hátha előkaptál egy 20-30 éves negatívot és itt villogsz vele, mint nyomor.
Aztán elgondolkodtam...

Tudod mi a szörnyű? Én is kb. naponta elmehetek mellette, de észre sem veszem. Más sem. Nem magamat akarom vele védeni, hanem az a közöny ami most van az elkeserítő. Nem vesszük észre, mert nem sír, nem panaszkodik, pedig ott van.
isvanka üzenete…
pontosan... ez a szörnyű, erről szól a kép... hogy elmész mellette, tudod, hogy "milyen" és mégsem foglalkozol vele. Közöny és érdektelenség. Leszarod. Mindenki, én is.
Hazamész, örülsz a kis dolgoknak, amit összekapartál, aztán ennyi.
Csakhogy nem erről kellene, hogy szóljon.
Ezért a kép is. Eddig nem írtam ide - azt gondoltam ömlengős lenne - de most megteszem. Amikor elmegyek mellette, eszembe jut, hogy szívesen meginnék egy sört vele... kicsit hallgatni őt, biztos tudna mesélni.
Aztán persze sosem jutok el ide, mer' siet az ember... érted'
Igen, ez a szörnyű.

köszi a kommentet

(a kép múlt héten készült, nem 20-30 éve :) :) :) )

Népszerű bejegyzések