kapu, kémlelőnyílás, pattogó festék


benéztem, téged láttalak

megint benéztem, de nem láttam semmit

újra benéztem, magunkat láttam

amikor megint benéztem, elbizonytalanodtam

még sokszor benéztem, de sosem tudtam mit látok
a hideg rázott, rossz volt
Morrison így mondaná:
".. nyelvem alatt izzó parázs, három napig tart a varázs,
féltem, arcom földbe fúrtam, hideg verejtékben úsztam.
vállamra ültek szellemlények, farkasszemet velük nézek..."

aztán sok idő eltelt
már tudom mit láttam, de már nem tudok benézni...

lehúzták a reteszt
másik ajtót kell keresnem

nem akarok
maradnék még, de nem tehetem

később visszajövök
mikor, még nem tudom
de visszajövök hozzád és hívni foglak, ha a reteszt nyitva találom

ég veled

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
hello,

ez is Morrison szöveg? Melyik dal? Kinek a fordítása?
isvanka üzenete…
szia,

nem, nem Morrison. Saját goldolat, saját szöveg...

köszönöm, hogy megnézted, ahogy előbb írtam, még sok Morrison témájú kép lesz.

még1x köszi!

Népszerű bejegyzések